Birdzz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grote Schoonmaak

2 plaatsers

Ga naar beneden

Grote Schoonmaak Empty Grote Schoonmaak

Bericht van Kika vr okt 29, 2010 8:08 pm

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien gemerkt hebben, heb ik het forum een grote schoonmaak gegeven. Ik heb de bezem er flink doorheen gehaald en alle oude posts in de Vogelvallei verwijderd (met uitzondering van de Nesten). Ik heb dit met een aantal topics in het Off-Game gedeelte niet gedaan, gezien vele posts daar nuttig zijn voor toekomstige leden.

Verder zijn er twee nieuwe mods benoemd, namelijk Pearl en Nascha. Ik hoop dat zij mij kunnen helpen bij het 'heractiveren' van het forum. Selie is vanwege inactiviteit niet langer een moderator.

Ik hoop dat Birdzz een mooi tweede leven tegemoet gaat! Very Happy

Grtz,
Kika
Kika
Kika
Admin

Vrouw Aantal berichten : 92
Leeftijd : 31
Registration date : 20-01-08

Over je Vogel
Vogelsoort:: Quetzal
Zwerm:: -
Partner:: -

https://birdzz.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Grote Schoonmaak Empty Re: Grote Schoonmaak

Bericht van Nascha vr okt 29, 2010 9:48 pm

Wooh~ Roze.. <3

Heel erg bedankt voor de promotie, Kika/Sophia! Ik zal zeker mijn best doen met het heractiveren van het forum en vertrouw er op dat Pearl/Kim dit ook zal doen.
Over mijn gedrag als mod hoef je je volgens mij geen zorgen te maken; ik ben al tig keren admin geweest en ben een actief mod op PokéRPG, dus als het goed is weet ik me wel te gedragen.. Ik zal mijn best doen zinvolle topics te laten staan en alleen te warnen wanneer er echt een regel is overtreden! ^^

En natuurlijk feliciteer ik Kim/Pearl ook met haar promotie en wens ik haar veel succes toe Very Happy
Nascha
Nascha
Eitje

Vrouw Aantal berichten : 21
Leeftijd : 27
Registration date : 21-09-08

Over je Vogel
Vogelsoort:: Kerkuil (a''
Zwerm:: I hope to get my own one day.
Partner:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum