Birdzz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom ben jij een (...) ?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Waarom ben jij een (...) ? Empty Waarom ben jij een (...) ?

Bericht van Pearl ma okt 25, 2010 2:22 am

Ja, de titel laat al een beetje zien waar dit topic over gaat.
In dit topic vraag ik aan jullie waarom jullie een bepaalde soort vogel zijn op Birdzz.
Vind je de vogel mooi, interessant, stoer, of ligt er een meer persoonlijke reden achter?
Laat het weten door in dit topic te posten!

Waarom ik een Ekster ben:

Ik heb Eksters altijd al boeiende vogels gevonden. Terwijl andere mensen riepen dat ze Eksters haten, keek ik vol bewondering naar die beesten. Ik haat dat gezeur van mensen, bijvoorbeeld : ''Ze eten vogelkuikentjes op!'' Tja mensen, dat is nou eenmaal de natuur. Get used to it. Daarbij zou er een mega overbevolking komen van kleine vogeltjes, waardoor er niet genoeg vreetwerk meer is en ze allemaal doodgaan. Nouja, daarbij vind ik Eksters ook heel mooi, en ik vind het cool dat ze zo slim zijn en zich overal aan aan kunnen passen. Ook vliegen ze zo sierlijk en halen ze rare kunstjes uit in de lucht. En ohja, ze zijn super brutaal, en het is altijd leuk om te zien hoe ze andere dieren pesten. xD
Pearl
Pearl
Mod

Vrouw Aantal berichten : 47
Leeftijd : 28
Registration date : 22-03-08

Over je Vogel
Vogelsoort:: Ekster
Zwerm:: Thieves
Partner:: -

http://pokerpg.actieforum.com/forum.htm

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom ben jij een (...) ? Empty Re: Waarom ben jij een (...) ?

Bericht van Nascha ma okt 25, 2010 3:24 pm

Uilen hebben altijd al mijn interesse getrokken en dat is versterkt door Legend of the Guardians/Guardians of Ga'Hoole. Ik weet niet precies wat ik zo boeiend vindt aan uilen. Het feit dat ze 's nachts leven? Vast niet, ik ben zelf bang in het donker. Hun uitzonderlijk goede gehoor of hun vrijwel geluidloze vliegen? Mogelijk. Hun uiterlijk, met de schijven om de ogen die zich niet kunnen draaien in hun kassen? Het feit dat ze alle botjes en vacht tot een pakketje weten te maken en het dan weer opboeren? Uilen zijn gewoon fascinerend en ik denk dat ik de kerkuil één van de mooiste uilensoorten vindt. :'3
Nascha
Nascha
Eitje

Vrouw Aantal berichten : 21
Leeftijd : 27
Registration date : 21-09-08

Over je Vogel
Vogelsoort:: Kerkuil (a''
Zwerm:: I hope to get my own one day.
Partner:: geen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom ben jij een (...) ? Empty Re: Waarom ben jij een (...) ?

Bericht van Glare di okt 26, 2010 12:51 am

Ik was bijna vergeten dat ik ook nog Glare had hier op. Het was een vorkstaartplevier, maar ik heb lekker de soort veranderd naar een goudfazant. Boeiende posts had ik hier toch nog niet op xD

Waarom een goudfazant? Een paar jaar geleden was ik me nog niet eens bewust van deze vogelsoort. Maar ik had een obsessie voor opgezette dieren, en zocht markplaats af. Daar vond ik een prachtige nieuwe opgezette goudfazant. Hij was zo mooi dat ik hem moest hebben, en dat gebeurde ook. Hij kwam aan in een doos die zo groot was als mezelf xD Nouja, nu staat hij in mijn vitrinekast. Hij staat trots, rechtop met z'n borst naar voren en heeft echt zo'n strenge blik in z'n ogen, echt geweldig. Mss moet ik een keer een foto maken? Nu hebben ze btw ook goudfazanten op school, maar mn opgezette heeft veel mooiere felle kleuren. I luv him o3o
Glare
Glare
Eitje

Man Aantal berichten : 3
Leeftijd : 28
Registration date : 22-03-08

Over je Vogel
Vogelsoort:: Goudfazant
Zwerm:: -
Partner:: -

http://www.kimart.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom ben jij een (...) ? Empty Re: Waarom ben jij een (...) ?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum